Jobwiser

Jobwiser.si

Koristne vaje za zadnjico

Morda se tudi vi nahajate v skupini ljudi, ki za posebno vadbo nimate zadosti časa, kljub temu pa se stalno pritožujete nad svojim počutjem, obenem pa niti niste zadovoljni s svojo postavo. Čeprav nimate časa za skupinske vadbe ali pa za samostojno vadbo v fitnesu, so na voljo še druge številne rešitve, ki jih lahko opravljate oziroma izvajate v domačem prostoru.

Na spletu si lahko poiščete primerne vaje za telo, obenem pa si doma del prostora spremenite v osebno telovadnico, kjer bo prostora najmanj za vas. Če radi vadite v dvoje ali v skupini, si naredite prostor nekoliko večji. Vanj postavite vse potrebno, sami pa se primerno oblecite in obujte. Morda vam manjka samo še prava glasbena podlaga, do katere pa prav tako lahko hitro pridete. 

Vaje za zadnjico
Najboljše vaje za zadnjico

Odločili smo se, da vam od vseh  vaj, ki vam jih ponujajo tudi kakovostne in koristne spletne strani, predstavimo vaje za zadnjico. Zagotovo vas bodo zanimale, zato si vzemite nekaj minut in jih do potankosti naštudirajte. Potem pa veselo na vadbo. 

Koristne vaje za zadnjico 

  1. Dvižni most

    Najprej lezite na hrbet in pokrčite kolena. Roki imejte pri tem ob telesu z dlanmi navzdol. Stopalo naj bo uprto v tla. Levo nogo nato dvignite proti stropu, iztegnjene prste pa potegnite proti sebi. Močno stisnite mišice zadnjice, medtem ko se boste z boki dvigovali od tal. Ko boste vajo večkrat ponovili, boke pri spustu zadržite tik nad tlemi.

    Priporočamo, da to vajo z vsako nogo ponovite vsaj 20-krat.

  2. Enojna stopnica

    Levo nogo postavite na stopnico. V kolenu naj bo medtem pravi kot. Nato se uprite na prste desne noge, ki naj bo napol iztegnjena. Peta naj bo dvignjena. Nato stisnite mišico zadnjice, medtem ko stegujete nogo; težo telesa prenašajte na stopnico. Desna noga naj ostane zadaj. Vajo z vsako nogo ponovite vsaj 20-krat.

  3. Usmerjeni izteg

    Najprej lezite na bok. Komolec pri tem postavite na podlago pod ramo. Levo roko postavite v bok. Desno nogo pravokotno pokrčite nazaj, da boste ulovili tudi ravnotežje. Leva noga naj bo dvignjena, in sicer tako, da bo koleno v isti liniji z ramo in bokom. Nato pokrčite zadnjične mišice. Zgornjo nogo popolnoma iztegnite, in sicer tako da bo vzporedna s tlemi.

    To so samo tri koristne vaje za zadnjico. Na spletu jih poiščite še več in pričnite pridno trenirati.

V isti kategoriji: