Pisanje bloga omogoča prepoznavnost

Bloganje je lahko vaš hobi, vaš posel, ali pa nekaj vmes. Največ ljudi uporablja bloge za lastno promocijo, za promocijo blagovne znamke ali podjetja, z osebnimi zapisi pa se izraža poznavanje določene tematike oziroma znanje in izkušenost. Pisci kakovostnih blogov, ki v zapisih podajajo kakovostna, z dejstvi podkrepljena mnenja o posameznem področju, si tako hitro pridobijo publiko ter tako postanejo dobro prepoznavni znotraj izbrane ciljne skupine.

Prepoznavnost, ki jo pridobimo s pisanjem bloga, prinese veliko prednosti, potrebna pa je pazljivost. Ves čas je treba biti pozoren, da ne izgubimo zaupanja, torej ne smemo nikoli pisati stvari, za katerimi ne stojimo.

Kako dosežemo in ohranimo prepoznavnost?

Pri pisanju bloga uporabljamo veliko lastnih fotografij v obliki »selfie-jev«, za katere smo vedno urejeni (tudi takrat, ko sicer želimo dati nasproten vtis, naj bo vse premišljeno ter popolno). Objava ene lastne fotografije zahteva množico posnetkov – treba je ustvariti popolno!

Pri objavi vseh fotografij se poslužujemo orodij za obdelave fotografij. Biti morajo lepe in kakovostne, vedno vzbujati vtis, da prikazujemo nekaj čudovitega. Brez barvnih popravkov, filtrov in podobno torej ne gre.

Nobena fotografija ne sme biti »nearanžirana«, vendar se to ne sme opaziti. Videti morajo biti povsem naravno, kot da ste posneli naključno situacijo.

Pri pisanju vedno velja vzbujati vtis, da se imate tako dobro, kot še nikoli. Pripovedujte z navdušenjem in žarom.

Kadar podajate negativno mnenje, bodite duhoviti in šaljivi, nikakor pa ne žaljivi. Nikomur se ne smete zameriti!

Pri pisanju vedno uporabljajte ključne besede, ki vam lahko prinesejo večjo branost. Lahko so tudi del naslovov vaših objav. Sicer pa naj bodo naslovi skrivnostni, šokantni, provokativni ali nenavadni, da bodo takoj pritegnili.

Pišite o novostih (poiščite jih na tujih straneh) in o poznanih blagovnih znamkah ter izdelkih, ki se zdijo publiki zanimive.

Pišite o problematiki, pri kateri se bodo lahko bralci z vami poistovetili, ali pa o doživetjih, zaradi katerih si bodo želeli, da bi bili v vaši koži. Ljudje namreč radi berejo tako o tem, kako je triletnik postavil cel dan na glavo (ker se poistovetijo), pa tudi o »zvezdniškem« življenju (ki si ga želijo).

Kaj prinese prepoznavnost?

Kakšen učinek bo imela prepoznavnost, je marsikdaj odvisno od tematike bloga in našega pristopa k njej. Blog, ki resno razpravlja o gospodarstvu ali računalništvu, vam lahko zagotovi službo. Blog o ličilih in oblačilih vam prinese brezplačne modne in kozmetične izdelke. Blog o športu lahko prinese sponzorstvo športne znamke. Blog o potovanjih kakšno brezplačno letovanje …

Preden se lotite pisanja bloga, torej razmislite, kaj želite z njim doseči in kakšen je vaš cilj poleg prepoznavnosti. Sicer pa si več o tem, kako ustvariti odličen spletni blog, preberite na www.telegramcek.si. Tam boste našli tudi obilo novic in novosti, ki so lahko odlična odskočna deska za začetek pisanja.

V isti kategoriji: