Razlogi za Facebook oglaševanje
Razvoj socialnih omrežij je šel tako daleč, da ima danes vsakdo že vsaj en profil na enem od socialnih omrežij. Trenutno med najbolj priljubljenimi je tudi Facebook, ki ga dandanes vsakodnevno uporablja več kot 1,52 milijarde uporabnikov.
Zato predstavlja Facebook odlično platformo, na kateri se lahko oglašujejo storitve ali različni izdelki. Temu pravimo Facebook oglaševanje, ki pa mora imeti jasno strategijo, če želimo z njim doseči svoje cilje. Na tem mestu velja omeniti, da je oglaševanje na Facebooku primerno za vse vrste poslov in za različno velika podjetja, vendar pa ima vsak izmed njih različne razloge za oglaševanje na Facebooku. Pa si jih poglejmo, kateri so to.
Kazalo strani:
S Facebook oglaševanjem poskrbimo za večjo prepoznavnost blagovne znamke
Ena izmed najpomembnejših značilnosti Facebooka je ta, da lahko uporabniki delijo katero koli objavo na omrežju. To pomen, da lahko naš oglas na Facebooku v trenutku vidi na milijone ljudi, odvisno od tega, koliko sledilcev imamo.
Več kot očitno je, da s Facebook oglaševanjem lahko v zelo kratkem času dosežemo izjemno širok krog uporabnikov. Zato je to odličen način širjenja informacij oziroma oglasov, zaradi česar je prepoznavnost blagovne znamke lahko bistveno večja. Oglasi se izbranim uporabnikom prikazujejo lahko na mobilnih telefonih, ki jih uporabljamo vsak dan, kot tudi na namiznih računalnikih ali tablicah.
Preko Facebooka lahko prodajamo in kupujemo izdelke in storitve
Čeprav je Facebook v osnovi nastal kot socialno omrežje, na katerem bi se družili s svojimi prijatelji, znanci in enako mislečimi, pa je sčasoma postal tudi odlična platforma za prodajo in kupovanje izdelkov in storitev.
Z oglaševanjem na Facebooku imamo tako večjo možnost, da bodo naši sledilci obiskali našo spletno stran in na koncu kupili izdelek. Preko Facebook oglasov lahko objavimo tudi akcijske ponudbe in druge dogodke, na katerih lahko uporabniki kupujejo ceneje in ugodnejše. Rezultat tega je večja rast prometa in uspešnejše poslovanje, ki si ga zagotovo želi vsako uspešno podjetje.
S Facebook oglaševanjem pridobivamo nove stranke
Facebook, kot omrežje, je v svetu izjemno priljubljeno. Ljudje ga uporabljajo za zabavo, komunikacijo s prijatelji, objavljanje fotografij, komentirane objav in splošno brskanje. Zato je več kot očitno, da je tudi odličen način za komunikacijo med uporabniki in številnimi podjetji, ki se poslužujejo Facebook oglaševanja.
S Facebook oglasi lahko podjetja dosegajo izjemno širok krog uporabnikov in na ta način pridobivajo nove stranke in potencialne kupce. S povečanjem števila oboževalcev na Facebooku povečamo tudi verjetnost, da bodo uporabniki obiskali tudi našo domačo spletno stran, tam poiskali ustrezen izdelek in ga na koncu tudi kupili.
Še predno se lotimo Facebook oglaševanja, je ključnega pomena, da razjasnimo, kaj želimo z njim doseči. Od tega je namreč odvisna tudi njegova strategija.