Jobwiser

Jobwiser.si

Velike korporacije, ki so že dolgo prisotne na trgu ali imajo za seboj celo »vojsko« svetovalcev, ki se ukvarjajo s tem, kako javnost dojema njihovo blagovno znamko, tudi pri svojem spletnem udejstvovanju običajno nimajo velikih težav glede tega, kakšno naj bo oblikovanje spletnih strani, da bodo te kar najbolj predstavljale podjetje in kar najbolj pritegnile uporabnike spleta.

Če imate majhno podjetje, ki šele nastaja in se razvija iz skromnih začetkov, pa se morate pri izdelavi spletnih strani zanesti predvsem nase, na programerja in seveda na oblikovalca. Kadar podjetje še nima jasno izdelane celostne grafične podobe, temveč si lasti na primer zgolj na hitro izdelan logotip, ki se uporablja za poslovni žig, velja dobro razmisliti o tem, kakšen naj bo videz strani. Velja ostati zgolj pri logotipu, vse ostalo pa bolj kot ne prepustiti naključju, ali se lotiti dela sistematično in premišljeno, morda celo porabiti več časa in več sredstev, a se prilagoditi ciljni skupini in tako doseči največji uspeh?

Oblikovanje spletnih strani je bistveno!

Ljudje smo vizualna bitja, in četudi radi pravimo, da je pomembna vsebina, ne pa embalaža, v resnici ni tako. Vsaj prvi vtis vedno temelji na videzu, vemo pa, da je dober prvi vtis tisti, ki lahko v poslu pomeni odločilno prednost.

Oblikovanje spletnih strani mora biti torej premišljeno, da uporabnika takoj pritegne, mu takoj sporoči, kaj lahko na strani pričakuje, prav tako pa tudi, ali mu je vsebinsko namenjena. Pripravite lahko še tako dobre vsebine in še tako dobro ponudbo, a če bo videz strani neprimeren, bodo uporabniki stran zapustili.

Kaj vse velja načrtovati?

Tako kot pri vsakem drugi »embalaži«, je potrebno tudi pri videzu spletne strani razmisliti o barvah, tipografiji ter razporeditvi posameznih elementov, prav tako pa je pomembno, v kolikšni meri si pomagamo s slikovnim gradivom, pa naj gre za fotografije ali risbe.

Če celostne grafične podobe še nimate, se velja v prvi vrsti dogovoriti za oblikovanje te hkrati z oblikovanjem spletne strani – pomembna je namreč usklajenost.

Pri tem izhajamo iz osnovne ideje in namena našega podjetja, prav tako pa raziščemo trg in sledimo trendom ter željam ciljne skupine – vizualno komuniciranje mora biti takšno, da se takoj prepozna, komu je namenjeno. Samo tako si bomo zagotovili na spletni strani tiste stranke, ki si jih želimo oziroma na katere je osredotočena naša ponudba vsebin.

V isti kategoriji: